فراخوانفراخوان هنری

فراخوان بین‌المللی پارتنرشیپ اِدیشنز برای استعدادهای هنری Partnership Editions

گروه پراتنرشیپ ادیشنز، با کمک هیئت داوری خود، در سطح بین‌المللی در جستجوی استعدادهای هنری جدید است. این گروه پلتفرمی در اختیار هنرمندان نوظهور قرار می‌دهد تا به مخاطبانِ گسترده‌تری دست بابند و به آن‌ها، بدون توجه به آموزش یا سابقه‌شان، در ساختن مسیر حرفه‌یشان کمک می‌کند.

گروه پارتنرشیپ اِدیشنز با هنرمند منتخب این فراخوان همکاری نزدیکی برای اجرایِ کالکشنِ فراخوان آزاد خواهد‌داشت: که شاملِ مجموعه‌ای از آثار هنری است که قرارست در پارتنرشیپ اِدیشنز در اکتبر 2023 بفروش برسند. این گروه پشتیبانی کیوریتوریال، بازارهنری، بازاریابی و روابط عمومی را پیرامون مجموعۀ تولید شده توسط هنرمندِ منتخب خود و در طول سال تأمین می‌کند و به این هنرمند در راستای ارتقای هنر خود و تماس با مجموعه‌داران جدید کمک خواهد کرد.

چگونگی ثبت‌نام در فراخوان:

ثبت‌نام در این فراخوان آزاد است و پراتنرشیپ ادیشنز از تمامی هنرمندان ساکن بریتانیا و سایر نقاط جهان برای شرکت در این فراخوان استقبال می‌کند. هنرمندان می‌توانند در هر مدیومی در این رقابت شرکت‌کنند و نیازی به داشتن هیچ گونه آموزش هنری رسمی برای ثبت‌نام ندارند.

برای ثبت نام در این فراخوان به پورتفولیویی از آثار موجود و نام کاربری خود در اینستاگرام نیاز دارید. در صورت انتخاب شدن در این فراخوان، با شما برای کیوریت کردن بهترین مجموعه از آثارتان برای بخش کالکشن فراخوان آزاد همکاری به‌عمل خواهد‌آمد و به شما در جهت تولید آثار جدید دیگر برای افزودن به این مجموعه مشاوره داده خواهد شد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

برای دیدن جزئیات کامل نحوۀ ثبت‌نام و نیز قوانین و مقررات شرکت در این فراخوان آزاد به فرم زیر مراجعه کنید:

Open Call 2023 Application Form – Partnership Editions

آخرین مهلت ثبت‌نام: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)

گروه مجله نگاه فرد کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات ما استفاده کنید. تنها کافیست به ما ایمیل (fardmagazine@gmail.com) بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

در صورتی که تمایل دارید از فعالیت رایگان سایت ما حمایت کنید می توانید از طریق لینک حمایت مالی هر مبلغی که می خواهید واریز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا