دیزاینفراخوانفراخوان گرافیک

رقابت طراحی دانشجویی پاو – ۲۰۱۸

رقابت طراحی دانشجویی پاو – 2018

 

فراخوان رقابت طراحی دانشجویی پاو ۲۰۱۸ از علاقمندان دعوت می کند تا آثار خود را ارسال کنند.

رقابت طراحی دانشجویی پاو ۲۰۱۸ توسط شرکت برنامه ریزی و آموزش بصری (PAVE) که به تازگی فراخوان خود برای دریافت آثار را آغاز کرده است، در ۲۴ امین سال برگذاری خود از دانشجویان فعال در زمینه های برنامه ریزی خرده فروشی، طراحی، بازارپردازی بصری، و برنامه های برندسازی دعوت به مشارکت می کند.

درخصوص رقابت

رقابت طراحی دانشجویی سالانه با عنوان پاو ۲۰۱۸ که توسط شرکت برنامه ریزی و آموزش بصری (PAVE) سازماندهی می شود، اکنون در ۲۴ امین سال برگذاری خود با هدف ایجاد ارتباط میان دانشجویان و اساتید و هنرمندان حرفه ای، که از صنعت خرده فروشی به شکلی فعال، معنادار و مشاورانه حمایت می کنند، اقدام به اعلام فراخوان خود در سال ۲۰۱۸ می کند.

پاو ۲۰۱۸ شرکت کنندگان در این رقابت را دعوت به بازاندیشی و ابداع دوباره روش هایی می کند که فروشگاه های Home Depot می توانند از طریق آن دانشی که مشتریان به آن نیاز دارند تا با اعتماد بنفس به تمامی پروژه های بهسازی خانه هایشان بپردازند را دراختیار آنها قرار دهند.

رقابت پاو طی سالیان گذشته به دو دسته تقسیم می شد: طراحی فروشگاهی و بازارپردازی بصری. امسال این رشته ها در قالب یک رقابت واحد در یکدیگر ادغام شده اند. هر شرکت کننده می تواند تنها بر شاخۀ اصلی طراحی خود متمرکز باشد و یا آنکه با افراد دیگری همکاری کند که بر شاخه های دیگر طراحی متمرکز هستند.

دانشجویان دعوت به تأمل درخصوص کل بافت محیطی، شامل طراحی فروشگاه و بازارپردازی بصری می شوند.  

هدف این پروژه آنست تا دانشی که مشتریان به آن نیاز دارند تا با اعتماد بنفس به تمامی پروژه های بهسازی خانه هایشان بپردازند را دراختیار آنها قرار دهند. مشتریان گوناگون نیازهای متفاوتی دارند:

  • خودت انجام بده (DIY): مشتریان کاربلند رایج ترین شکل مشتریان هستند که بر روش های عمومی انتقال دانش خود نظیر: کمک دوستان و نزدیکان، کارگاه ها، com، برنامه ی Home Depot و محیط داخل فروشگاهی متکی هستند.
  • برایم انجام بده (DIFM): مشتریان ناوارِد که به خدمات منزل شرکت ما نظیر نصب کابینت، شیرآلات، درها، پنجره ها، کفش پوش ها و لوازم برقی متکی هستند.
  • حرفه ای ها (Pro): پیمانکاران حرفه ای و کسب و کارها برای تأمین تمامی نیازهای ساختمانی خود به شرکت ما وابسته هستند – خریده های عمده، حمل و نقل و تحویل اجناس، تامین تجهیزات ویژه و اجاره کامیون و نیز همگامی با رایج ترین رویه ها، از فناوری های خانه هوشمند گرفته یا رنگ و مواد ساختمانی باب مد روز.

سازمان دهندگان این رقابت از شرکت کنندگان می خواهند که:

  • فراتر از چارچوب رویه ها و مُد رایج بیاندیشند – و خود معیارها و استانداردهایی را بیان کنند که دیگران در آینده آن را در پیش گیرند.
  • زمینه ها و شاخه های گوناگون طراحی را ترکیب کنند – معماری، طراحی داخلی، بازارپردازی دیجیتال و طراحی گرافیکی.
  • راه های جذب مشارکت مشتریان را توسعه دهند – تا بتوانند محیط دورن فروشگاهی منحصر بفردی را ایجاد کنند.

 

قالب و ملزومات مربوط به ارائۀ آثار:

  • هر یک از آثار ارسالی باید در قالب ۸-۱/۲” x 14″ format بوده و بیشتر از ۱۴ برگ یک طرفه نباشند (تعدا صفحات شامل صفحۀ کاور نمی شود). در ارائۀ آثار فیزیکی خود تا حد امکان خلاقیت داشته باشید.
  • طراح ها می توانند به هر یک از روش های رندرکردن، طراحی دستی، عکسی یا کامپیوتری ایجاد شده باشند.
  • دانشجویان همچنین موظف به ارسال نسخۀ PDF دفترچۀ طراحی خود بر روی یک فلش مِموری هستند. لطفا نام خود را (توسط یک تکه نوارچسب) بر روی فلش مموری درج کنید.
  • شرکت کنندگان باید یک بیانیۀ مفهومیِ مکتوب (شامل حداکثر دو بند) را بمنظور بیان صریح دلیل انتخاب های طراحی خود و توضیحی در خصوص چگونگی معرفی رویکردی منحصر بفرد به این مفهوم ارائه دهند.

 

آثار دانشجویی انفرادی بعلاوۀ آثار تیمی (متشکل از دو دانشجو) برای شرکت در رقابت پذیرفته خواهند شد. اگر یکی از تیم های دو نفره بعنوان برنده انتخاب شود، از هر دو دانشجو تجلیل می شود. دانشجویی که طراحی فروشگاهی را نقطۀ قوت خود می داند می تواند با دانشجویی که در بازارپردازی بصری تخصص دارد تیمی دو نفره را تشکیل دهند. همکاری و سازگار کردن نقاط قوت و گرایش هایِ طراحی شما می تواند با رسیدن به چشم اندازی تازه برای ارزیابی یک موقعیت سبب بهبود و ارتقای اثر شود.

برای شرکت در این رقابت نیاز به پرداخت هزینه نیست.

 

 

مهلت ارسال آثار: ۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان ۱۳۹۷)

هزینه شرکت در رقابت: رایگان

واجدان شرایط:

شرکت در این رقابت بطور اختصاری برای تمامی دانشجویان (کالج) فعال در برنامه ریزی خرده فروشی، طراحی، بازارپردازی بصری و برنامه های برندسازی آزاد است.

 

جوایز:

جوایز شامل کمک هزینه ها (گرنت) به دانشجویان و مدارس و دانشجویان برنده بمنظور پیاده سازی طراح هایشان است.

کمک هزینه های رقابت ۲۰۱۸:

نفر اول: ۸۰۰۰ دلار

نفر دوم: ۵۵۰۰ دلار

نفر سوم: ۳۰۰۰ دلار

 

افزون بر این برندگان این رقابت هزینه سفر برای شرکت در مراسم قدردانی PAVE GALA در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ در شهر نیویورک را دریافت خواهند کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رقابت طراحی دانشجویی پاو ۲۰۱۸ و نیز ارسال آثار خود به سایت رسمی این رقابت به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://paveglobal.org/Competitions.aspx?typeid=26

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا