فراخوانمعماری

فراخوان رقابت انسان بعد از COVID-۱۹

رقابت انسان بعد از COVID-۱۹ به دنبال یک پروژه بصری است که به احیای اقتصاد یک منطقه، شهر یا جامعه متأثر از شیوع COVID-۱۹ کمک کند.

جهان ما با یکی از چالش برانگیزترین دوران بعد از زمان جنگ جهانی دوم روبرو است. نتایج ناشی از شیوع COVID-۱۹ هنوز غیرقابل تصور و غیرقابل پیش بینی است، اما ما در حال حاضر اثرات شدید را احساس می کنیم. ریچارد کوزول رایت، مدیر UNCTAD، تأثیر اقتصادی را در حدود ۱ تریلیون دلار برای اقتصاد جهانی تخمین می زند و انتظار بدترین سناریو بعد از سقوط مالی در سال ۲۰۰۸ را دارد.

مفهوم معماری ارائه شده به فعال سازی مجدد اقتصاد از منطقه، شهر یا جامعه خاص کمک می کند. رقابت برای همه آزاد است و هیچگونه صلاحیت حرفه ای لازم نیست. طرح های پیشنهادی می توانند بصورت جداگانه یا توسط تیمها (حداکثر ۴ عضو تیم) تهیه شوند. طرح ها می توانند از هر برنامه، در هر مقیاس و در هر سایتی باشند. شرکت کنندگان در آزمایش و کشف موضوع آزاد هستند.

این پیشنهاد یک یا چند راه حل برای مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع COVID-۱۹ (به عنوان مثال، ایجاد شغل، بیکاری، مسکن، فعال سازی مجدد برای بخش هایی مانند گردشگری، فرهنگی یا ورزشی، پشتیبانی از مشاغل محلی و کارآفرینان، راه حلهای کلان برای فضاهای عمومی و غیره) است.

جوایز از طرف Ark:

نفر اول: ۱۵۰۰ پوند

نفر دوم: ۶۰۰ پوند

نفر سوم: ۴۰۰ پوند

و ۷ نفر شایسته تقدیر

جایزه نقدی: ۳۲۰۰ دلار آمریکا

هزینه ثبت نام: ۴۵ پوند

ثبت نام زودهنگام: ۱۹ مه ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۹۹)

مهلت ثبت نام: ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳۱ تیر ۹۹)

مهلت ارسال آثار: ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۳ شهریور ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.theark.design

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا