نمایشگاه

ژیلا کامیاب گالری ساربان

جانِ سنگ»
نمایشگاه‌ نقاشی‌های ژیلا کامیاب
جمعه ۲۴ خرداد تا دوشنبه ۳ تیر ۹۸
ساعت بازدید ۱۶ الی ۲۰
گالری سه‌شنبه‌ها تعطیل است.
.
“The Soul of Stone”
Jila Kamyab
Solo Painting Exhibition
۱۴-۲۴ June, 2019
Visiting hours: 16:00 to 20:00
Gallery is closed on Tuesdays.

بیانیه:

از آدم به آرمانشهر و در پی به خانه رسیدم. خانهاى که شاید نشانیاش از دیرباز بر خاطراتم نقش بسته باشد. این خانه، این شهر، این نا جاآباد، به سادگی و نه در پهنه ای هزار لایه، در فراق آدم شکل میگیرد، تهی از قصه های روزمره و درد و لبخندهای ناگزیر.
گویی به مصیبتی گرفتار و شاید نه، نمیدانم… سنگ روییده است از میان دیوارهای فروریخته.
حرفها را می شنود و جان میگیرد
سنگ صبوری می کند
به گیاه رخصت پا گرفتن می دهد
و دیگر سنگ، سد راه نیست
که خود بستری است برای زیستن.

ژیلا کامیاب متولد سال ۱۳۳۶ در کرمانشاه است. او ابتدا در سال ۱۳۵۵ مشغول تحصیل در دانشکده هنرهای تزئینی شد، سپس تحصیلاتش را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نقاشی در دانشکده هنر ومعماری تهران از سر گرفت. همچنین او دوره سرامیک(راکو) را در آتلیه میه پاریس گذرانده است.
ژیلا کامیاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب، عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران، انجمن هنرمندان سفالگر و همچنین انجمن هنرمندان تجسمی ایرانیان کانادا است. او تاکنون داور جشنواره‌های متعددی در حوزه نقاشی و سرامیک در ایران بوده‌است.
همچنین از جوایز و افتخارات کامیاب می‌شود به برگزیده ویژه (سرامیک) مدرسین هنر، ۱۳۹۰، کسب لوح افتخار شعر در آثار نقاشان ایرانی و دریافت لوح تقدیر از دومین دوسالانه نقاشی ایران اشاره کرد.
ژیلا کامیاب در طول دوره‌ی فعالیت خود در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در سراسر دنیا شرکت داشته است. شهرک بین المللی هنرمندان پاریس، نمایش گنجینه فرهنگسرای نیاوران در امارات متحده عربی، بهار ایرانی در موزه هنرهای معاصر، موزه زاگرب در کرواسی، شرق تا غرب در بنیاد امبرتو ماسترویانی ایتالیا و نمایشگاه نقاشان ایرانی در ونکور در انجمن هنرمندان کانادا برخی از این نمایشگاه‌ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا