فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت عکاسی The Alexia 2019

 

بنیاد الکسیا خوشحال است که مسابقه عکاسی ۲۰۱۹ خود را برای روزنامه نگاران بصری دانشجویی و حرفه ای اعلام می کند.

الکسیا به دنبال عناصری از کارهای عکاسی است که می توانند درک شرایط انسان را افزایش دهند، چیزی که درست نیست را نشان دهد و بهترین روحیه بشر را نمایش دهند.

این دوره ی یک ترمی در دانشگاه سیراکیوز شامل سه کلاس برای کار بر روی پروژه ها و مهارت های بیشتر با پشتیبانی یکی از اساتید دانشگاه است.

برنده این رقابت حرفه ای گرانت ۲۰،۰۰۰ دلار برای تولید داستان پیشنهادی خود دریافت خواهد کرد. برنده اول جایزه دانشجوی گرجی الکسیا کمک هزینه نقدی ۱۰۰۰ دلار برای تولید مجموعه عکس و بودجه برای یک ترم در دانشگاه سیارکوز دریافت خواهد کرد. کمک هزینه تحصیلی اول تحصیلی معادل یک دوره تحصیلی یا اقامت در ترم تحصیلی در دانشگاه سیراکیوز است که سه کلاس دارد، کار بر روی پروژه ها و مهارت های بیشتری را با پشتیبانی از یک استاد دانشگاه جهانی انجام می دهد.

تا چهار برنده جایزه ۵۰۰ دلار برای تولید یک کار پیشنهاد شده و ۱۵۰۰ دلار برای پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه سیراکیوز و یا تحصیل برای یک کارگاه دریافت کنید.

واجد شرایط بودن دانشجویان برای رقابت ۲۰۱۹ تغییر کرده است. هر دانشجویی که در حال حاضر ثبت نام کرده یا در ماه می سال ۲۰۱۹ فارغ التحصیل شده است یا در حال حاضر در کارآموزی تحصیل می کند، واجد شرایط ثبت نام خواهد بود.

بنیاد الکسیا به دنبال ترویج قدرت عکاسی خبرنگاری برای صدور بی عدالتی اجتماعی، احترام به تاریخ را نمایش دهد و  تفاوت های فرهنگی را به عنوان قدرت ما – نه ضعف ما، به رسمیت بشناسیم.

از طریق کمک های مالی، بورس تحصیلی و پروژه های ویژه، بنیاد الکسیا از عکاسان به عنوان عاملان ایجاد تغییر حمایت می کند.

هزینه ثبت نام:
ثبت نام دانشجویی رایگان است برای ثبت نام های بخش حرفه ای ۵۰ دلار ورودی در نظر گرفته شده است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ سپتامر ۲۰۱۹ (۸ مهر ۹۸)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت فراخوان مراجعه کنید

https://www.alexiafoundation.org/grants

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا