فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت عکاسی Cascadia 2019

 

دسته بندی ها:

ورزش: عنصر اصلی عکس یک یا چند نفر است که در یک محیط طبیعی یا کوهستان مشغول فعالیت هستند – به عنوان مثال پیاده روی ، کوهنوردی یا اسکی.

منظره: عنصر اصلی عکس ، محیط فیزیکی است ، خواه در مقیاس کوچک مانند سنگ یا مقیاسی بزرگ مانند کوه یا اقیانوس. افراد ممکن است در عکس حضور داشته باشند ، اما یک عنصر اصلی نیستند.

سرپرستی محیط زیست: عکسهایی که در مورد تأثیر ما بر محیط زیست یا بیان اینکه چگونه مردم در تلاش هستند تا محیط را بهبود ببخشند ، اظهاراتی ارائه می دهند. به عنوان مثال ممکن است افرادی که مشغول تمیز کردن خط ساحلی یا آلودگی هستند.

پرتره: عکسی که ذات یک انسان را در متن محیط طبیعی یا کوهستان یا شخصی که دارای اهمیت و یا ابزاری در محیط طبیعی است ، ضبط می کند.

حیات وحش: عنصر اصلی حیوان است؛ این به طور معمول یک حیوان غیر اهلی (وحشی) است ، اما ممکن است یک حیوان اهلی (سگ ، گاو و غیره) در محیط طبیعی باشد.
جوایز (اعلام می شود):

جایزه بزرگ: بهترین تصویر از همه ارسال ها
Best of Cascadia: بهترین تصویر (غیر از تصویر جایزه بزرگ) گرفته شده در کاسکادیا (اورگان ، واشنگتن ، بریتیش کلمبیا) توسط یک عکاس مستقر در آن زمان یا در حال حاضر در کاسکادیا
جوایز دسته بندی پس از انتخاب جایزه بزرگ و برندگان بهترین کاسکادا اهدا می شوند.
الزامات تصویر: قالب های JPG ، GIF یا PNG فقط. Bitmap ، قالبهای خام و سایر قالبها پذیرفته نخواهند شد. تصاویر نباید بزرگتر از ۵ مگابایت باشند. تصاویر باید در سمت کوتاه خود از ۶۰۰ پیکسل کوچکتر نباشند. هیچ علامت ، حاشیه یا متن هک شده بر روی تصویر وجود نداشته باشد- هر تصویری با چنین علامت گذاری رد می شود. اگر کار ارسالی به عنوان فینالیست انتخاب شود ، برای افزایش شانس برنده باید تصویر با وضوح بالا حداقل ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل ارسال شود.

هزینه ورود: ۱ عکس ۱۰ دلار ، ۲ عکس ۲۰ دلار ، ۳ عکس ۲۵ دلار ، ۴ و ۵ عکس ۳۰ دلار .

مهلت ورود: ۱۹ آگوست ۲۰۱۹ ( ۲۸ مرداد ۹۸)

چه کسی می تواند وارد شود: در سراسر جهان برای همه عکاسان باز است.

ارسال آنلاین عکس های دیجیتال از طریق وب سایت.

https://cascadiaadventurefilmfestival.com/photography-competition

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا