فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان رقابت طراحی علیه جنگ

طراحی در برابر جنگ پروژه SOSDesign است که برای EMERGENCY طراحی شده و توسط Desall و Cumulus تحت حمایت ADI (Associazione per il Disegno Industriale – انجمن طراحی صنعتی) مورد حمایت قرار گرفته است.

آنها چه می خواهند؟

• فضاها
• محصولات
• خدمات

این  مسابقه به دنبال ایده هایی برای فضاها، محصولات، خدمات برای نیازها و خواسته های زندگی و مراقبت در مناطق آسیب دیده، ویران شده و تهدید شده توسط جنگ.

فضاهای، محصولات و خدماتی که می تواند مسائل عملی، روانشناختی، مذهبی یا فرهنگی را در زمینه های شکل گرفته از درگیری حل و فصل کند، آن را تسهیل، حمایت و تأکید می کند، می تواند درگیری های شدید و گسترده مانند در افغانستان و عراق باشد. و یا بیشتر درگیر، درگیری های موذی، مانند کسانی که در بخش های ایتالیا یافت می شود.

تقاضانامه ای که بتواند یک مفهوم (انتزاعی)، یک راه حل (عملی) یا یک فرایند (مفهومی) بیان کند که می تواند در زمینه های مختلف به شدت به درمان، حفاظت، کمک، حفظ، اطلاعات، تجزیه و تحلیل، حمل و نقل، اتصال و پرداخت (و غیره) تحت تاثیر جنگ قرار گرفته است.

فضاها، محصولات و خدمات – اندازها می تواند کوچک، متوسط ​​و بزرگ باشد؛ ثابت، متحرک یا موقت، قابل جدا شدن، قابل استفاده مجدد، یا قابل تبدیل؛ ترویج پایداری و خودکفایی؛ فیزیکی، دیجیتال یا در برنامه؛ و غیره… ارسال ها می توانند از عملی و کاربردی تا تخیلی و تحریک کننده باشند.

الزامات ارسال:

لطفا تمام تصاویری را که بهترین نماینده پروژه شما هستند، اسکچ، رندر، توضیحات فایل، فایل های CAD و غیره آپلود کنید. در صورت لزوم، می توانید یک فایل بایگانی Zip با مواد اضافی نیز پیوست کنید.

شرکت کنندگان می توانند یک یا چند پروژه را ارائه دهند، اما فقط پروژه هایی که در وب سایت www.desall.com منتشر می شوند، از طریق صفحه آپلود مربوط به “طراحی علیه جنگ” پذیرفته می شوند.

تمام کارها یا آپلود های شما (خلاصه، توضیحات، برچسب ها، و غیره) باید به زبان انگلیسی نوشته شوند.

معیارهای ارزیابی:

• تأثیر اجتماعی
• درجه نوآوری
• امکان سنجی فنی
• عملکرد
• چشم انداز

هیئت داوران به اطلاع سه برندگان رده بندی اختصاص داده شده است؛ جایزه SpaceMouse به برنده هر یک از سه طبقه (فضاها، محصولات و خدمات) ارائه خواهد شد. از این سه ارسال، هیئت منصفه باید یک برنده کلی را انتخاب کند که با جایزه تجربه ارائه خواهد شد. هیئت داوران، در صورت امکان، یک برنده در رده محصولات انتخاب خواهد کرد که با جایزه نمونه برداری ارائه خواهند شد. همچنین به عنوان افتخار کعرفی خواهد بود.

هیچ هزینه ای برای شرکت در این رقابت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ ( ۶ تیر ۹۷)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید:

desall.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا