فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت جایزه هنری آسمان

«تنها یک منظره با شکوه تر از دریاست، و آن آسمان است»
ویکتور هوگو

هزینه شرکت در رقابت: ۳۵ دلار به ازای ۵ عکس
آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ (۶ تیر ۱۳۹۷)
واجدان شرایط: تمامی عکاسان از اقصی نقاط جهان (۱۸+)

دورنما
فیوژن آرت از علاقمندان برای شرکت در دومین دوره رقابت هنری سالانۀ Skies که بصورت آنلاین برگزار می شود دعوت می کند تا آثار خود را طی ماه ژوئن ۲۰۱۸ ارسال کنند.

از هنرمندان دعوت می شود تا بهترین آثار عکاسی و هنری خود را ارسال کنند که در آن آسمان به تصویر کشیده است. آسمان تمام آن چیزی است که پرفراز سطح زمین کشیده شده است، و شامل اتمسفر و فضای بیرون از کرۀ زمین است. موضوع این رقابت شامل هر تصویری از آسمان، و شامل ابرها، رنگین کمان ها، شفق ها، صاعقه، بارش و طوفان ها، ستاره ها، سیارات، ماه، رویدادهای آسمانی، آسمان شب، آسمان روز، غروب و طلوع – و تمامی عکس هایی با محوریت آسمان – است.
تمامی رقابت ها شامل جوایزی در سه دستۀ: هنر «سنتی»، «دیجیتال و عکاسی» و هنر سه بعدی (در صورتی که چنین آثاری برای گالری ارسال شوند) هستند. در این رقابت جوایزی به اثر منتخب و آثار قرار گرفته در جایگاه های دوم تا پنجم اهدا خواهد شد. از برندگان آثار منتخب در هر دسته برای شرکت در سومین دورۀ نمایشگاه گروهی فیوژن آرت (Fusion Art) دعوت بعمل می آید که در فوریه ۲۰۱۹ در Palm Spring برگزار می شود. آثار برگزیدۀ پنج برندۀ برتر در گالری Fusion Art در سایت Artsy.net بنمایش در خواهد آمد. آرت سی بزرگترین مرکز آنلاین هنر معاصر است که بیش از دو میلیون نفر در ۱۶۰ کشور جهان از آن بازدید می کنند و منبع اصلی مجموعه داران برای دیدن و خرید آنلاین آثار هنری است.
بسته به تعداد و کیفیت آثار دریافتی ممکن است تقدیرنامه های Honorable Mention و یا Special Recognition awards نیز به هنرمندان منتخب اهدا شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به سایت رقابت مراجعه کنید.
همچنین هنرمندان در وب سایت گالری – Fusion Art’s Artsy.net – و نیز صدها کنفرانس آنلاین و کمپین های بازاریابی ایمیلی معرفی و آثار آنها از طریق سایت های اخبار هنری نظیر: Artweek (با بیش از ۴۰ هزار آبونۀ مجله و ۳۰۰۰ بازدید سایت در ماه)، Art.Base.so (با بیش از ۱۰ هزار آبونۀ مجله و بیش از ۳۵ هزار بازدید سایت در ماه)، Art Guide (یکی از معتبرترین منابع آنلاین برای رویدادهای هنری محلی، ملی و بین المللی) و ARTFIXdaily (یکی از طلایه داران این صنعت در نقد و بررسی اخبار جهان هنر) و شبکه های اجتماعی پیوسته در حال رشد رقابت در معرض فروش بیش از ۲۰۰۰ تن از خریداران، مجموعه داران، گالری ها و اساتید هنر و گاهشمارهای آنلاین قرار .

تقویم رقابت
اعلام شروع بکار فراخوان: ۱۲ مه ۲۰۱۸ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷)
آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ (۶ تیر ۱۳۹۷)
افتتاح نمایشگاه آنلاین: ۱ ژوئیه ۲۰۱۸ ( ۱۰ تیر ۲۰۱۸)
اختتامیه نمایشگاه آنلاین: ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۸ (۹ مرداد ۱۳۹۷) – پس از اتمام نمایشگاه آثار در زیر دستۀ «آرشیو نمایشگاه ها» به مدت ۳ سال در وب سایت رقابت باقی می مانند.

هزینۀ شرکت در رقابت
• مبلغ غیرقابل استرداد ۳۵ دلار برای ۵ اثر (بطور میانگین ۷ دلار برای هر اثر)
• مبلغ غیرقابل استرداد ۲۰ دلار برای ۱ اثر (این گزینه به درخواست هنرمندان است)
• هنرمندانی که تعداد آثار آنها بیش از ۵ اثر است، در صورتیکه که بخواهند آثارش بررسی شود، باید بیش از یک بار در رقابت ثبت نام کنند.
• از هنرمندان خواسته می شود که حداکثر تعداد مجاز آثار برای مبلغ ورود در رقابت را ارسال کنند. تضمینی برای تمامی پذیرش تمام تصاویری ارسالی در رقابت وجود ندارد.
• مبلغ ورودی قابل استرداد نیست.
• هزینۀ شرکت باید در زمان ثبت نام پرداخت شود.
• تصاویر ارسالی باید مطابق قالب زیر نام گذاری شوند:
عنوان_نام_نام خانوادگی_jpeg.
برای مثال: Untitled_John_Smith.jpg.

سایز و مدیوم های قابل قبول
• مدیوم های دو بعدیِ مجاز برای شرکت در بخش هنری «سنتی» عبارتند از: نقاشی، طراحی، پاستل، مرکب، مداد، پرینت، موم (encaustic)، نقش برجسته و میکس مدیا.
• مدیوم های مجاز برای شرکت در بخش «دیجیتال و عکاسی» عبارتند از: عکاسی آنالوگ، عکاسی دیجیتال، تصاویر دیجیتال (Digital photo artwork)، نقاشی دیجیتال، روتوش دیجیتال، کلاژ دیجیتال، نقاشی از روی عکس، طراحی وکتور، میکس مدیای دیجیتال (هنرهای آمیخته). آثار هنری دیجیتال که از آثار دیگر مشتق شده اند، از روی کار اصلی دیگری ایجاد شده اند، باید چنان متفاوت از اثر اصلی باشند که خود یک کار اوریجینال جدید بحساب آیند. گالری این حق را برای خود محفوظ می دارند که، در صورت تردید در خصوص نقض قوانین انتشار اثر، درخواست دریافت یک کپی از اثر هنری اصلی را داشته باشد.
• مدیوم های مجاز برای شرکت در بخش هنر «سه بعدی» عبارتند از: نقش برجسته، سفال، مجسمه، چیدمان، کینتیک (Kinetic) و هنرهای مفهومی سه بعدی هستند که با موادی نظیر فلز، کاغذ، چوب، سنگ، فیبر، پلاستیک، شیشه، سرامیک و یا هر نوع مادۀ دیگری ساخته باشند که بتوان از آنها در ایجاد یک اثر هنری سه بعدی استفاده کرد. لازم است که نمای جلویی، پشتی، و کناری تمامی آثار سه بعدی جهت بررسی و ملاحظۀ صحیح ارسال شود. نیازی به پرداخت مبلغی اضافی در ازای ارسال این تصاویر اضافی نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر به فرم ثبت نام نگاه کنید.
• هیچ محدودیتی به لحاظ اندازۀ آثار ارسالی وجود ندارد.
• آثار شرکت داده شده نباید لزوما برای فروش باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
https://fusionartps.com/2nd-skies-art-competition-july-2018/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا