دیزاینفراخوان

فراخوان جوایز D&AD New Blood

 

رقابت سلانه D&AD در زمینه صنعت طراحی و تبلیغات علاوه بر جوایز حرفه ای D&AD قصد دارد استعدادهای جوان را نیز به ارائه طرح های خلاقانه دعوت کند.

جوایز D&AD New Blood یکی از بزرگترین مسابقات برای افراد خلاق و نشان دادن استعدادهای آنها با ایجاد فرصت همکاری با برندهای معروفی همچون BBC ،Google ،Penguin و Xbox است.

جوایز D&AD New Blood با هدف کمک به خلاقیت های جوان و برطرف کردن شکاف مهارت بین آنچه آموزش داده میشود و صنعت نیاز دارد، برگزار میشود.

از شما می خواهیم که آثار برجسته از روند خلاقیت ، تحقیق و توسعه خود را نشان دهید. برای این کار می توانید …

• خلاصه ای از رویکرد تحقیق شما
• بینش کلیدی که منجر به راه حل شما شده است
• چگونگی ایجاد ایده از بینش تا راه حل.
• ایده های جایگزین که شما کاوش کرده اید.
• اسکمپ، طرح اولیه دست ، نمونه های اولیه ، مدل های یو پی اس.
• مود برد و سایر تصاویر مرجع

نحوه تهیه مطالب خود:

• استفاده از فیلم برای فیلم های ارائه ، اجرای تصاویر در حال حرکت ، تبلیغات تلویزیونی ، و غیره. فرمت باید فقط MP4 و MOV باشد. در ابتدای فیلم ساعت شمار یا تصویر ابتدایی قرار ندهید.
• وقت خود را عاقلانه استفاده کنید  ، خلاصه پروژه خود را در ۳۰ ثانیه اول به داوران نشان دهید، روی ایده خلاقانه و ارتباط آن با مخاطب متمرکز شوید. نیازی نیست آن را دقیق و فریبنده جلوه دهید. اگر ایده خود را با استفاده از نمایشگرهای مسکوت و تصاویر نشان می دهید ، به روشنی نشان دهید که چگونه کار می کند.
• JPEG تنها فرمت تصویری است که پذیرفته می شود ، حالت رنگ باید RGB باشد و وضوح تصویر باید حداقل ۳۰۰dpi باشد ، حداکثر اندازه پرونده بیش از ۱۰mb نشود، ابعاد حداقل ۴۱۰ میلی متر در طولانی ترین طرف. از آنجا که تصاویر بر روی صفحه نمایش مشاهده می شوند ، بنابراین لنداسکسپ توصیه می شود ، مگر اینکه حالت پرتره به صورت مختصر باشد. نسبت فرمت صفحه نمایش ها ۱۶:۹ است.
• هنگام مشاهده تصویر در صفحه لپ تاپ استاندارد ، اسلایدهای شما باید واضح و آسان باشد. برگزار کننده به شدت قالب افقی را توصیه می کند. اطمینان حاصل کنید که متن به اندازه کافی بزرگ است که بدون بزرگنمایی قابل خواندن باشد، و آن را کوتاه ، شفاف و مرتبط نگه دارید.

• اگر می خواهید کارهای فیزیکی مانند نمونه های اولیه ، مدل های ارسالی ، اعدام های چاپی و غیره را ارسال کنید ، هنگام ارسال کار ، برچسب های مربوط به کارهای بدنی را از سایت ورودی بارگیری کنید. آنها را پر کرده و برچسب های ورودی را به قسمت پشت یا پایه هر شی وصل کنید. با هم بسته بندی کنید و یک برچسب پستی کامل را به بسته وصل کنید. بسته شما باید در آدرس برچسب های ورودی تا ساعت ۵ بعد از ظهر به GMT در تاریخ چهارشنبه ۲۷ مارس ۲۰۱۹ برسد.

• اگر می خواهید Web Interactive Work (Urls) مانند اجرای تعاملی ، نمونه های دیجیتال ، وب سایت ها ، برنامه ها و غیره را ارسال کنید ، URL ها فقط در جایی پذیرفته می شوند که خود وب سایت بخشی از ثبت نام باشد یا ارسال فایل های فشرده از طریق Dropbox. کار تعاملی باید با Chrome سازگار باشد.

• اگر می خواهید فقط متن (PDF) مانند اسکریپت یا محتوای نوشتاری را ارسال کنید (مانند نسخه طولانی). PDF ها فقط برای محتوای متنی پذیرفته می شوند – شامل تصاویر نمی شوند. این موارد باید A4 باشد و فقط برای هر پرونده ۱ صفحه است. از یک فونت روشن و متن ۱۲ نقطه استفاده کنید.

• اگر می خواهید صدا را فقط برای اجرای رادیو یا محتوای صوتی ارسال کنید. فرمت پرونده شما باید MP3 باشد ، اندازه نمونه: ۱۶ بیتی ، میزان نمونه: ۴۴۱۰۰khz ، حداکثر اندازه پرونده بیش از ۱۰mb نشود، پسوند پرونده باید .mp3 را بخواند. مقدمه یا ارائه صوتی را شامل نشود.

ایده های شما توسط نمایندگان مارک ها به همراه پانلی از خلاقان برتر از سراسر جهان مشاهده می شود.

معیارهای ارزیابی:

• یک ایده خلاق عالی
• کاردستی یا روش انجام عالی
• به طور خلاصه پاسخ می دهد

هنرمندان میتوانند به صورت انفرادی و یا گروه های حداکثر پنج نفره در این رویداد شرکت کنند.

اگر تیم شرکت کننده متشکل از دانشجویان است داشتن یک عضو از اساتید الزامی است.

منتخبین این رویداد به مراسم اهدا جوایز دعوت خواهند شد.

هزینه ثبت نام: ۲۰ پوند

مهلت ثبت نام: ۲۴ مارس ۲۰۲۰ (۵ فروردین ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا