فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان رقابت طراحی پوستر روز جهانی معمار

اتحادیه بین المللی معماران (UIA)، روز دوشنبه، ۱ اکتبر ۲۰۱۸ را روز جهانی معمار اعلام کرده و رقابتی را جهت طراحی پوستر این روز اعلام کرده است.

طرح های پوستر باید با موضوع “معماری … برای یک دنیای بهتر ” کار شوند.
برنده این رقابت هزار یورو جایزه دریافت میکند.

روز دوشنبه، 1 اکتبر 2018، مردم در همه جا روز جهانی معماری 2018 را جشن می گیرند. کشورهای سراسر جهان اهمیت معماری را از طریق وقایع، نمایشگاه ها، سخنرانی ها و فعالیت های دیگر برای حرفه و مردم برجسته می کنند.

اتحادیه بین المللی معماران (UIA)، تنها سازمان جهانی که نماینده 3.2 میلیون معمار جهان است، از این رقابت طراحی پوستر برای ترویج روز جهانی معماری حمایت می کند. طراحی برنده تبدیل به هویت بصری متحد برای برنامه ها و فعالیت های سراسر جهان خواهد شد.

روز جهانی معماری 2018 هفتادمین سالگرد تأسیس UIA، که در سال 1948 برای ایجاد معماران در همه جا تاسیس شد، به ثبت رسیده است. طرح های پوستر باید موضوع “معماری … برای یک دنیای بهتر!” لازم نیست از این عبارت دقیق هفتادمین سالگرد UIA استفاده شود.

هیئت داوران بین المللی ما متشکل از طراحان گرافیک جهان شناخته شده Michael Bierut (ایالات متحده آمریکا)، Pentagram، Trix Barmettler (سوئیس) و Sulki و Min، www.sulki-min.com (کره جنوبی) برنده بر اساس وضوح و انتخاب قدرت پیام رسانی، توانایی جذب توجه، شایستگی هنری کلی و سهولت استفاده و بازتولید.

شرکت کننده برنده یک جایزه ی 1000 یورو (یک هزار یورو) را دریافت می کند. اگر این تلاش یک تیم باشد، این مبلغ باید به طور مساوی بین نویسندگان پیروزی برنده تقسیم شود. برنده در تاریخ 2 ژوئیه 2018 اعلام خواهد شد.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۹۷) 

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا