فراخوانفراخوان عکاسی

جایزۀ عکاسی پرتره تیلور وِسینگ ۲۰۱۸

به گزارش مجله فرد: به تازگی جایزۀ عکاسی پرترۀ تیلور وِسینگ که در سرآمد جوایز عکاسی در سطح بین المللی است فراخوان سال ۲۰۱۸ خود را آغاز کرده است که در آن بهترین آثار در عکاسی پرترۀ معاصر مورد تجلیل قرار می گیرند.

سازمان دهنده: گالری نشنال پرتره

آدرس: https://www.npg.org.uk/whatson/twppp-2018/exhibtion/

محل: گالری نشنال پرتره، لندن

هزینۀ شرکت در این رقابت معادل ۲۸ پوند انگلستان به ازای هر عکس است.

واجدان شرایط: شرکت در این رقابت برای تمامی افراد ۱۸ سال و بالاتر از اقصی نقاط جهان آزاد است. برندگان پیشین این جایزه (از سال ۲۰۰۸) حق حضور در این رقابت را ندارند.

جایزه: نفر اول معدل ۱۵ هزار پوند انگلستان

 

توضیحات:

فراخوان دریافت آثار جایزۀ عکاسی پرترۀ تیلور وسینگ ۲۰۱۸ که توسط گالری نشنال پرترۀ لندن کار سازماندهی و اجرای آن انجام می پذیرد آغاز بکار کرده است. این رقابت سرآمد جوایز عکاسی بین المللی است که به تجلیل از بهترین آثار عکاسی پرترۀ معاصر می پردازد.

جایزۀ عکاسی پرترۀ تیلور وسینگ شهرتی را به دلیل سبک های عکاسی متنوعی بدست آورده است که هر سال توسط طیف گسترده ای از عکاسان، از آماتورهای مستعد و دانشجویان عکاسی تا عکاسان شناخته شدۀ حرفه ای، در این رقابت شرکت داده می شوند.

عکاسان، در این مسابقه که در طلب تعالی است، تشویق به ارائۀ تفسیر خود از «پرترۀ» در کلی ترینِ مفهوم «عکاسی می شوند که با بتصویر کشیدنِ پرترۀ افراد با تأکید بر هویت آنها سرکار دارد.»

برای شرکت در جایزۀ عکاسی پرترۀ تیلور وسینگ ۲۰۱۸ لازم است تا عکاسان تصاویر خود را از طریق وب سایت این فراخوان ارسال کنند.

عکاسان می توانند تا شش عکس (سیاه و سفید یا رنگی) را برای فراخوان ارسال کنند.

عکاسانی که آثارشان برای نمایش انتخاب می شوند باید فایل TIFF عکاس های خود را برای استفاده در کاتالوگ و کمپین بازاریابی نمایشگاه در اختیار گالری قرار دهند. این فایل باید حداقل ۳۵۰ (dpi)، ۴۸۰۰ پیکسل در کوتاهترین وجه خود باشند.

قضاوت بر سر برندگان این جایزه و انتخاب آثار جهت نمایش همگی بصورت ناشناس و بی طرفانه انجام می پذیرد. در سال ۲۰۱۷ بیش از پنجاه اثر در نمایشگاه به نمایش گذاشته و مورد بازدید بیش از ۴۰ هزار تن در گالری ناشنال پرترۀ لندن قرار گرفت. تمامی آثار منتخب در کاتالوگ نمایشگاه نیز حاضر خواهند بود.

درخواست برای شرکت در این جایزه باید تا پیش از پایان روز چهار شنبه ۱۲ ژوئن  (۲۲ خرداد ۱۳۹۷)۲۰۱۸ ارسال شود.

برندۀ این رقابت مبلغی معادل ۱۵ هزار پوند انگلستان را دریافت خواهد کرد. افزون بر این داوران رقابت بنابر صلاحدید خود می توانند جوایزنقدی را به یک و یا چند تن از عکاسانی که وارد فهرست برگزیدگان رقابت شده اند اعطا کنند.

بعلاوه تمامی شرکت کنندکان از این فرصت منحصر بفرد برخوردار خواهند بود که نسخۀ ویژۀ کاتالونگ نمایشگاه شاملِ آثار تمامی هنرمندان منتخب، مقاله ای از یکی از مؤلفان اول و تقدیرنامه و رونوشتِ امضایِ مدیر گالری نشنال پرتره را خریداری کنند.

امکان خرید این نسخۀ ویژه تنها متعلق به شرکت کنندگان در این رقابت است و از طریق فروشگاه گالری یا بصورت آنلاین قابل خریدرای نیست.

 

مهلت ارسال آثار: ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۲ خرداد ۱۳۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رقابت جایزۀ عکاسیِ پرترۀ تیلور وسینگ ۲۰۱۸ یا ارسال آثار خود به وب سایت فراخوان مراجعه فرمایید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا