فراخوانفراخوان عکاسی

جایزه عکس Grand Prix Images Vevey 2019/2020

گرنت پروژه های عکاسی نوآورانه

جایزۀ عکس دوسالانۀ  Grand Prix Images Vevey 2019/2020 به تازگی اقدام به اعلام فراخوان رقابت عکاسی خود کرده است و از تمامی هنرمندان عکاسی آماتور و حرفه ای برای ارسال بهترین آثار خود دعوت بعمل می آورد.

جایزه عکس Grand Prix Images Vevey 2019/2020 گرنت حمایتی برای پروژه های عکاسی است.

جایزۀ بین المللی عکس Grand Prix Images Vevey 2019/2020 یکی از بزرگترین و با سابقه ترین جوایز در اروپا است و در هر دورۀ برگزاری خود متقاضیان بسیاری از اقصی نقاط جهان را به خود جلب می کند. این رقابت در سال های فَرد بصورت یک سال در میان با جشنوارۀ عکس Festival Images Vevey برگزار می شود. هدف از این رقابت تأمین مالی انجام پروژه های عکس نوآورانه ای است که برای نخستین بار در جشنوارۀ عکس Festival Images Vevey به نمایش در خواهند آمد. این رقابت حمایت مالی ویژه ای را در جهت ایجاد پروژه های هنری معاصر، با آزادی کامل در انتخاب نوع موضوع، در اختیار هنرمندان عکاس قرار می دهد.

 

شرایط ثبت نام:

پروژه های ارسالی باید پروژه های نوآورانه و بدیعی باشند که طی یک سال از زمان اعلام نتایج در ۶ مه ۲۰۲۰ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) کار آن را به اتمام برسد.

تعداد ۱۰ تا ۲۰ عکس به همراه هر فرم ثبت نام باید در سایت بارگذاری شوند.

 

هیئت داوران نهایی متشکل از ۵ کارشناس بین المللی فعال در نهادها، انجمن های هنری، رسانه های هنربانی، و سردبیران است. هیئت داوران دست کم ۵۰ پروژۀ نامزد دریافت گرنت را در ابتدا تعیین و از میان آن پروژۀ برندۀ نهایی را انتخاب می کنند. برندۀ گرنت یک سال برای تکمیل پروژۀ خود و نمایش آن در Festival Images Vevey 2020 در اختیار خواهد داشت.

 

آخرین مهلت: ۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۸ آذر ۱۳۹۸)

 

هزینه ورود: ۶۰ یورو

 

واجدان شرایط: شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان حرفه ای و آماتور و دانشجویان رشته عکاسی آزاد است.

 

جوایز:

  • ۴۰ هزار فرانک سوئیس.
  • تأمین مالی از پروژۀ یک عکاس برای تکمیل پروژۀ خود طی یکسال که در هنگام برگزاری جشنوارۀ عکس  Festival Images Vevey در سپتامبر ۲۰۲۰ سال آینده از آن رونمایی خواهد شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در Grand Prix Images Vevey 2019/2020 به سایت زیر مراجعه کنید:

 Grand Prix Images Vevey 2019/2020 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا