بورسیه و اقامتفراخوان

اقامت هنری سنگاپور هنرهای نمایشی 2023 Esplanade

این رویداد دوسالانه توسط Esplanade برگزار می شود و از تمامی هنرمندان، کیوریتورها، نویسندگان، محققان و تمامی  دست اندرکاران در تمام رشته های هنرهای نمایشی دعوت می کند تا در رویداد اقامتی تحقیقاتی هنرهای نمایشی معاصر که بین آوریل تا ژوئن 2024 در سنگاپور برگزار می شود، شرکت کنند. این رویداد با حمایت شورای ملی هنر سنگاپور برگزار می شود.

هدف این رزیدنسی فراهم آوردن زمان و مکان برای پژوهش های هنری، آزمایش، توسعه، فعالیت‌های تحقیقاتی و فرصت‌هایی برای تعامل بین‌رشته‌ای و فرافرهنگی و حمایت از پژوهش های خلاقانه در هنرهای نمایشی معاصر است.

این رویداد پذیرای رویکردهای متفاوت است. پژوهش هایی که نه تنها به وسیله ی کلمات خلق شده اند بلکه همچنین شامل فرم های تجربی با بدن، لحظاتی از اجرا و سایر سیستم‌های دانش غیر سنتی می شوند.

این اقامت یک تا سه ماه طول می کشد و در این مدت شما به کمک هزینه، فضای کاری مشترک، استودیو در صورت نیاز، و همچنین اقامت و سفرهای بین المللی به یا از سنگاپور دسترسی خواهید داشت.

تم این دوره ی رزیدنسی « دسترسی نامتمرکز» است.

هزینه ورودی:

رایگان

چه کسی می تواند شرکت کند؟

شرکت در این رقابت برای همه علاقه مندان آزاد است.

جوایز:

ساکنین در طول دوره ی رزیدنسی ماهانه 2000 دلار سنگاپور کمک هزینه دریافت می کنند.

همچنین کمک هزینه ای تا سقف 1000 دلار سنگاپور برای متریال پژوهش یا پشتیبانی، دسترسی به فضای کاری مشترک و فضاهای استودیویی، اقامت و بلیط هواپیما بین المللی و منابعی برای سازماندهی یک برنامه عمومی ارائه می دهد.

آخرین مهلت:

30 آپریل 2023 (10 اردیبهشت ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات ما استفاده کنید. تنها کافیست به ما ایمیل (fardmagazine@gmail.com) بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

در صورتی که تمایل دارید از تداوم انتشار رایگان فراخوان های هنری در سایت ما حمایت کنید می توانید از طریق لینک حمایت مالی هر مبلغی که می خواهید واریز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا