فراخوانپوستر

فراخوان دوسالانه پوستر 2023 CIPB China

توضیح کوتاه

دوسالانه بین‌المللی پوستر چین 2023 برای ارسال به یازدهمین رویداد، که در نوامبر 2023 در هانگژو، چین برگزار می‌شود، باز است.

دوسالانه بین‌المللی پوستر چین (CIPB) که توسط دریاچه غربی در هانگژو چین در سال 2003 آغاز شد، نشان‌دهنده بالاترین سطح رقابت طراحی پوستر در چین است و در بین رقابت‌ها و نمایشگاه‌های پوستر در جامعه جهانی طراحی گرافیک رتبه‌بندی می‌شود.

جوایز متعددی به سازندگان بهترین طرح های پوستر اعلام و اعطا خواهد شد. به بهترین طرح جایزه بزرگ تعلق می گیرد.

CIPB 2023 برای انواع طرح های پوستر زیر باز است:

پوسترهای فرهنگی

پوسترهای عمومی

پوسترهای تجاری

طرح های پوستری که پس از سال 2021 توسط طراحان، گروه های طراحی، سازمان های طراحی و دانشجویان در سراسر جهان ایجاد شده اند، واجد شرایط ارسال هستند.

به عنوان رسانه ای که فراتر از زبان است، پوستر ممکن است مفاهیم معاصر، استانداردهای زیبایی شناختی و گرایش های ایدئولوژیک را آینه کند و آنچه را که طراح درباره جامعه، فرهنگ و محیط فکر می کند، ثبت کند. انواع پوسترها گواه پیشرفت و شکل گیری تاریخ بصری دورانی هستند که رخ می دهند.

CIPB 2023، به میزبانی آکادمی هنر چین (CAA) و انجمن هنرمندان ژجیانگ (ZAA) و توسط دانشکده ارتباطات بصری CAA و کمیته طراحی نمودار ZAA سازماندهی شده است، به دنبال نمایش آنچه طراحان پوستر در تنوع و نوآوری به دست آورده اند. اکتشاف گرا، و ایجاد ارتباطات و تبادلات فرهنگی در جامعه جهانی طراحی گرافیک.

بزرگترین تأثیرگذاران از جامعه جهانی طراحی گرافیک برای تشکیل هیئت داوران دعوت خواهند شد. برندگان تمام جوایز آن بر اساس بهترین شیوه های بین المللی و با صلاحدید نهایی هیئت داوران انتخاب خواهند شد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

مهلت ثبت نام:

17 نوامبر 2023 (۲۶ آبان ۱۴۰۲)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد خدمات متعددی به هنرمندان و علاقه مندان ارائه می دهد از جمله کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات ما استفاده کنید. تنها کافیست به ما ایمیل (fardmagazine@gmail.com) بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

در صورتی که تمایل دارید از فعالیت رایگان سایت ما حمایت کنید می توانید از طریق لینک حمایت مالی هر مبلغی که می خواهید واریز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا