فراخوانفراخوان فیلم

فراخوان ویدیوهای کوتاه Interference Festival

بنیاد تداخل، برگزار کننده اصلی جشنواره تداخل ارتباطات بصری در گدانسک، با اعلام آمادگی خود برای اعلامیۀ ویدیوی آزادی فرم برای سال ۲۰۱۸، دعوت نامه از آثار بصری را خوشحال می کند.

هدف اصلی این مسابقه ویدئویی، انتخاب بهترین، زیباترین و خلاقانه ترین آثار کوتاه بصری است. هدف دیگر جمع آوری آثار به نمایش طیف وسیعی از پروژه های بصری برای ارائه در جشنواره است. این مسابقه همچنین هدف تسهیل ارائه و ارتقاء کار هنرمندان جوان است.

دو دسته اصلی وجود دارد:

• موسیقی ویدئو [حداکثر ۱۰ دقیقه] – یک فیلم مستند همراه با یک قطعه موسیقی و مربوط به محتوای آن، گفتگوی خلاقانه و اصلی بین دو حوزه هنر (موسیقی و شکل بصری)
• تجربی فرم کوتاه [حداکثر ۸ دقیقه] – فیلم / ویدئو هنر / انیمیشن / فیلم در هر موضوع، تولید شده در هر سبک، ویژگی های نوآوری و تجربه هنری

هر نهاد / شخص مجاز است حداکثر دو کار را وارد کند، با این شرط که هر کار را به یک دسته دیگر ارسال نماید. این کار را نمی توان در بیش از یک دسته انجام داد.

الزامات ارسال:

رده موسیقی ویدئو:
a) مدت زمان: حداکثر ۱۰ دقیقه
ب) مطابقت با تعریف: یک فیلم مستند همراه با قطعه موسیقی و مربوط به محتوای آن، گفتگوی خلاقانه و اصلی بین دو حوزه هنر (موسیقی و شکل بصری) است.
ج) معیارهای اصلی: سطح فیلمبرداری حرفه ای، خلاقیت رویکرد به این نوع بصری، شخصیت نوشتاری بیان هنری، ارزش بصری استثنایی بر اساس عکاسی با کیفیت بالا، مونتاژ، ترکیب.

گروه تجربی فرم کوتاهی [فیلم / ویدئو هنر / انیمیشن]:
a) مدت زمان: حداکثر ۸ دقیقه
ب) مطابقت با تعریف: فیلم / ویدئو هنر / انیمیشن / فیلم بر روی هر تم، که در هر سبک تولید شده است، ویژگی های نوآوری و تجربه هنری را نشان می دهد.
ج) معیارهای اصلی: سطح فیلمبرداری حرفه ای، شخصیت نوشتاری بیان هنری، خلاقیت رویکرد به این نوع بصری، شخصیت تجربی در سطح تکنیک و یا محتوای، تولید نوآوری و یا فن آوری های پس از تولید.

فقط ورود کارهای ساخته شده در ۲۰۱۶-۲۰۱۸ در نظر گرفته خواهد شد.

جشنواره تداخل ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. اعلام رسمی برندگان در طول جشنواره برگزار خواهد شد.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت وجود ندارد!

فستیوال تداخل – آزادی فرم ۲۰۱۸ به نویسندگان فردی و همچنین شرکت ها، افراد حقوقی، سازمان ها، موسسات و گروه های هنرمندانی که سن دارند، اشاره می شود [i.e. 18+]

جایزه
جایزه بزرگ در مبلغ ۲۵۰۰ پوندی که توسط شهر گدانسک حمایت می شود، در هر دو گروه اصلی اهدا خواهد شد. علاوه بر این، یک جایزه مخاطب از ۲۰۰۰ zł نیز اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام : ۳۰/۱۱/۲۰۱۸ ( ۹ آذر ۹۷)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مارجعه کنید

http://contest.interferencefestival.com/en

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا