فراخوانمعماری

فراخوان معماری داخلی pure talents

مسابقه pure talents ۲۰۲۱ به تازگی فراخوان خود را اعلام می کند – این یک مسابقه طراحی بسیار ویژه خواهد بود که نشان دهنده تکامل شتاب بخش آینده دیجیتال است!

مسابقه استعدادهای خالص یکی از شناخته شده ترین مسابقات بین المللی طراحی برای طراحان نوظهور است. این رقابت یکی از مهمترین نمایشگاههای تجاری طراحی داخلی در جهان است، و سکویی است که استعدادهای نوظهور می توانند محصولات خود را به مخاطبان زیادی نشان دهند و اولین ارتباطات خود را در این صنعت برقرار کنند. در هفده سال گذشته ، در مجموع ۴۷۶ محصول توسط ۵۲۶ طراح از سراسر جهان به عنوان بخشی از نمایشگاه مسابقه در ادکلن ایمن ارائه شده است. بار دیگر از خلاقان جوان از سراسر جهان دعوت می شود کارهای شخصی و گروهی خود را برای انواع بسیار متنوعی از مبلمان ارائه دهند.

محصولات از دسته های زیر مجاز به شرکت هستند:

• مبلمان
• لوازم جانبی منزل
• روشنایی
• پوشش کف ، کاغذ دیواری و منسوجات
• خانه هوشمند

الزامات انتشار:

➜ فقط ورود نمونه های اولیه برای مسابقه مجاز است ، مفاهیم یا مدلهای ارائه شده در طی مراحل انتخاب برای نمایشگاه در نظر گرفته نمی شوند.

➜ طرح ها باید در دوازده ماه گذشته تولید شده باشند.

➜  فقط محصولات نمونه اولیه ای ارائه شود که هنوز در تولید سری ها درج نشده اند ، اگرچه ممکن است در مراحل مقدماتی تولید سریال واجد شرایط ورود باشند. محصولات ارسالی می توانند قبلاً در نمایشگاههای دیگر یا در نشریات به نمایش در آمده باشند.

➜ ممکن است بیش از ۳ محصول توسط همان متقاضی وارد نشود.

➜ یک مدل (های) ۱: ۱ از محصول (های) ارائه شده باید از قبل برای نمایش در نمایشگاه در دسترس باشد و یا شرکت کننده باید در موقعیتی باشد که مدل طراحی شده ۱: ۱ را با هزینه شخصی خود توسط خود تولید کند. زمان نمایشگاه

➜ شما باید ۳ تصویر (JPG) از محصول (حداکثر اندازه ۲mb در هر تصویر) بارگذاری کنید.

➜ شما همچنین می توانید گواهینامه تحصیلی یا مدرک دانشگاهی را از طریق فرم آنلاین بارگذاری کنید.

حداکثر ۲۰ اثر فعلی توسط دانشجویان طراحی و طراحان جوان از سراسر جهان ارائه و نمایش داده می شود. از این انتخاب ، سه طراح با استعداد بین المللی برتر و آینده در سال ۲۰۲۱ توسط هیئت داوران انتخاب می شوند. جایزه انتخاب LivingKitchen  از بین ۶ اثر انتخاب شده است.

از آنجایی که برگزارکنندگان در تلاشند تا از فرصت های برابر برای همه شرکت کنندگان اطمینان حاصل کنند و در حال حاضر باید فرض کنند که سفر در مناطق مختلف جهان با محدودیت های مختلفی روبرو خواهد شد ، ورودی های مسابقه به صورت دیجیتالی ارسال می شود و ارائه نامزدها به هیئت داوران و در این رویداد نیز منحصراً از طریق رسانه های دیجیتال برگزار می شود. علاوه بر پول جایزه برای برندگان و ارائه کاملاً حمایت مالی از طرح های خود در یک نمایشگاه ویژه در ادکلن و LivingKitchen ۲۰۲۱ ، نامزدها از اقدامات PR اضافی بهره مند می شوند و به ابزارهای اختصاصی شبکه اختصاصی نمایشگاه می توانند دسترسی پیدا کنند. این به آنها امکان می دهد تا حضور خود را در نمایشگاه تجارت تقویت کنند و فرصت هایی را برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با تولید کنندگان بالقوه فراهم کنند.

ادکلن بین المللی ، نشان می دهد فضای داخلی بین المللی ، از ۱۸-۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ از بازدید کنندگان استقبال می کند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

جوایز: در مجموع ۶۰۰۰ یورو جایزه در نظر گرفته شده است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۲۸ شهریور ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:

https://www.imm-cologne.com/events/events/pure-talents-contest/pure-talents-contest-3.php

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا