فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان عکاسی پرندگان وحشی

 

دسته بندی ها:

پرتره پرنده: موضوع را می توان در نزدیک یا کل عکس، اما عکس باید از طریق ظاهر، نگاه، بیان بیان احساسات را منتقل کند … موضوع باید بیشتر تصویر را اشغال کند.
پرنده در محیط آن: عکس هایی که در این دسته قرار داده می شود باید ارتباط نزدیکی بین پرنده و محیط طبیعی آن را توصیف کند، شامل آن در چشم انداز آشنا باشد که مهمترین بخش تصویر است.
پرنده در عمل: هیئت داوران از پویایی و انرژی عکس قدردانی می کنند.
دیدگاه هنری از پرنده: خلاقیت عکاس، در تیراندازی و یا پس از پردازش، باید دنیوی را به تفسیر تفکر و هنری تبدیل کند و دیدگاه جدیدی در مورد پرنده ارائه دهد.
دسته از پرندگان: پرورش بزرگ پرندگان در پرواز و یا بر روی زمین
جوایز:

یک جایزه بزرگ به عنوان برنده جامجه با مبلغ ۱۵۰۰ یورو
جایزه اول در هر گروه با مبلغ ۸۰۰ یورو
جایزه اول رده «عکاسان جوان» با اهدای ممتاز اهدا شد.
یک جایزه عمومی به تصویر اختصاص داده شده است که تعداد آرا را از بازدیدکنندگان این نمایشگاه به دست آورده است، که توسط شرکای جشنواره به ارمغان آورده است.
تصاویر حیوانات خانگی و حیوانات خانگی و حیوانات خانگی و حیوانات اهلی ممنوع است. هر شرکت کننده حداکثر ۱۰ عکسی را ارائه می دهد (رده بندی مینی سریال به عنوان یک عکس واحد). عکاسان ۱۵ تا ۱۷ ساله ممکن است تا ۵ عکس ارسال کنند. بدون هزینه ثبت نام برای این دسته.

الزامات تصویر: فرمت JPEG؛ نسبت ۳: ۲؛ بدون حاشیه، قاب و امضا؛ دقیقا ۳۵۰۰ پیکسل در طولانی ترین قسمت آن (کوتاه ترین نقطه باید حدود ۳۳۳۳ پیکسل باشد). به استثنای گروه «بینایی هنری»، تصاویر تنها با تغییرات محدود به بهبود کلی (ویرایش محلی، تنظیم صدا، کنتراست، کاهش نویز، تمیز کردن جزئی …) پذیرفته خواهند شد. حداکثر پیرایش مجاز: ۲۰٪.

هزینه ورود: ۲ یورو  / هر عکس
مهلت ثبت نام: ۲ دسامبر ۲۰۱۸
چه کسی می تواند وارد شود: برای همه عکاسان، در سراسر جهان باز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا