بورسیه و اقامتفراخوان

فراخوان رزیدنسی Styria

دولت ایالت استایر در اتریش در سال 2022 تحت برنامه St.AiR برای هنرمندان، بورس Artist in Residence را به هنرمندان تجسمی بین المللی و نظریه پردازان هنر زیر 40 سال اعطا می کند. چهار هنرمند دعوت شده برای مدت زمان اقامت حداقل 2 ماهه در سال 2022 در شهر گراتس اقامت خواهند داشت.

هنرمندان و نظریه پردازان هنری خارجی که می خواهند با صحنه فرهنگ و هنر استایر سرو کار داشته باشند ، مجاز به شرکت در این دوره هستند. برای تأمین هزینه های زندگی خود هر ماه 1000 یورو به شما پرداخت می شود. بورس تحصیلی بورسیه حاضر در محل است و هزینه سفر ارائه نمی شود.

محل اقامت چهار هنرمند بین المللی حاضر در مرکز شهر گراتس است و در فضای باروک در مدرسه علوم دینی واقع شده است. تاب آوری درخور ، تمایل به برقراری ارتباط و احترام به نگرانی های محل اقامت از طرف دارندگان بورس تحصیلی لازم است.

پشتیبانی و شبکه سازی برای دارندگان بورس تحصیلی توسط ابتکارات فرهنگی در گراتس انجام می شود، که همچنین شغلی را برای دارندگان بورس تحصیلی تضمین می کند. نمایش کار در طول اقامت برنامه ریزی شده است. مدت زمان اقامت پشتیبانی شده توسط بورس تحصیلی به دامنه پروژه تئوری هنری / هنرمندانه و تصمیم هیئت داوران بستگی دارد. حداقل مدت اقامت دو ماه است.

دارندگان بورس تحصیلی باید هزینه های سفر و متریال خود را پرداخت کنند. آنها همچنین باید هزینه های مربوط به کلیه بیمه های لازم (بیمه سلامت ، مسئولیت و حوادث) و تشریفات سفر را متحمل شوند. هنگام شروع بورسیه ، بیمه نامه های بیمه درمانی ، بیمه حوادث و بیمه مسئولیت معتبر برای مدت اقامت در خارج از کشور باید ارائه شود ، در غیر این صورت نمی توان بورس های تحصیلی را در برنامه اقامت پذیرفت.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: 10 آگوست 2021 ( 19 مرداد 1400)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

همه هنرمندان از سراسر جهان می توانند شرکت کنند.

وب سایت فراخوان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. تنها کافیست به ما ایمیل بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا