فراخوانفراخوان عکاسی

رقابت عکاسی سیاه و سفید ۲۰۱۹

تم: سیاه و سفید

گالری جعبه سیاه هیجان زده است تا یک نمایشگاه عکس سیاه و سفید همراه با داوری را اعلام کند. اغلب برداشتهای کلاسیک، نوستالژیک و پویا از عکاسی سیاه و سفید وجود دارد. سیاه و سفید دارای یک سنت مهم از تصاویر درخشان، به خوبی ساخته شده و متفکرانه است. عکاسان معاصر در این گفت و گو از تاریخ و سنت، اما با صدای مدرن خود، در دیدگاه ها و زیبایی شناسی تصاویر دخیل هستند.

جایزه

نمایشگاه در گالری جعبه سیاه، پورتلند اورگان (۲۰-۲۰ فوریه ۲۰۱۹)
صورت رایگان، قاب و چاپ برای نمایشگاه توسط گالری انجام می شود.
جورج: تاد جانسون

ارسال تصاویر دیجیتال از طریق ایمیل: info@blackboxgallery.com
الزامات تصویر: فرمت Jpeg؛ ۱۰۲۴ پیکسل در طول صفحه با ۷۲ در ضخامت، هر ۲ مگابایت یا کمتر (ذخیره شده). عکاسانی که به نمایشگاه انتخاب شده اند، یک فایل Tiff با وضوح بالا برای چاپ برای نمایشگاه در گالری ما ارائه می کنند.

 

نکات عکس سیاه و سفید:
قبل از گرفتن یک شات، برنامه ریزی کنید تا به صورت سیاه و سفید عکس بگیرید. رنگ اغلب حواس پرتی را در تصویر دارد و یک تک رنگ رنگ پایه و اساس تصویر را ارائه می دهد – نور و تاریکی.
عکاسی سیاه و سفید عکاسی های دیگر را دوست دارد. در صورت تیراندازی آب، ممکن است از فیلتر پلاریزر بر روی لنز استفاده کنید تا نورهای برجسته و بازتاب را کاهش دهید.
هنگام ساخت یک پرتره، محل و توجه بیشتر به چشم سوژه خود را به عنوان عکس سیاه و سفید انتقال احساسات و چشم بیشتر برای آن ضروری است.
همیشه در RAW تیراندازی کنید این کار شما را قادر می سازد تا قبل از تغییر رنگ سیاه و سفید و یا تبدیل آن به سیاه و سفید و تغییر رنگ عکس خود را با تحریک ساختار خاصی (تغییر نوار لغزنده آبی به نحوه چشمگیر آسمان خود) را تغییر دهید.
عکاسی سیاه و سفید کارهای عالی ایجاد تصاویر انتزاعی است. به دنبال شکل، الگو، بافت باشید.
تکنیک تحویل دادن و سوزاندن در تنظیم تصویر شما در پردازش پست، آزادی بیشتری به شما می دهد. شما می توانید کنتراست بیشتری را بهتر از عکس های رنگی ایجاد کنید.

هزینه شرکت در رقابت ۳۵ دلار برای ۵ تصویر

آخرین مهلت ثبت نام : ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ ( ۲۱ دی ۹۷)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید

http://blackboxgallery.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا