فراخوانفراخوان کارتون و کاریکاتور

رقابت بین المللی کمیک فومتو 2019

هر ساله، جشنواره فومتو کمیک لوسرن این مسابقه کمیک را برگزار می کند تا سازندگان کمیک فرصتی داشته باشند برای مقایسه کار خود، ارائه آن به یک گروه گسترده تر و تبادل نظر با دیگران.

موضوع رقابت سال جاری “دوچرخه” است.

دوچرخه – ما عاشق دوچرخه، پدالی یا متوری هستیم. بدون توجه به آنچه شما آن را می نامید، دوچرخه سواری بهترین راه برای گشت و گذار است: سریع و انعطاف پذیر! ما از غژغژ کردن چرخها و احساس باد در چهره مان لذت می بریم – پر از انرژی، اما بدون انتشار. چطور در مورد آن فکر می کنید؟ آیا شما در یک منطقه متاسب دوچرخه قرار گرفته یا از طریق جنگل شهری به سوی کیلیمانجارو یا فقط به نانوایی بعدی دوچرخه سواری می کنید – داستان دوچرخه سواریتان را برای ما ترسیم کنید!

سه دسته وجود دارد:

• ۱۸ سال یا بیشتر
• ۱۳ تا ۱۷ سال
• تا ۱۲ سالگی

الزامات ارسال:

• برنامه: ثبت نام به وسیله فرم درخواست، صبر کنید تا یک پست الکترونیکی که شماره کاربر شما در آن است برایتان ارسال شود، ایمیل را چاپ کرده و آن را در فرم ثبت نام خود قرار دهید.
• فرمت: A4 یا A3 (فرمت های دیگر ضمیمه نرم افزار رد صلاحیت می شود)
• فرم: فقط کمیک (داستان در فرم تصویر)، بدون ورودی از طریق پست الکترونیکی، تنها توسط خدمات پس از پست.
• تعداد صفحات: شما می توانید حداکثر ۴ صفحه (فقط ۱ داستان کمیک) ارسال کنید.
• برچسب گذاری: نام، آدرس، شماره تلفن، پست الکترونیکی، شماره کاربر، تاریخ تولد و صفحه بندی در پشت هر صفحه.
• بسته بندی: پاکت محکم، بدون رول.
• بازگشت هزینه: فقط برای ساکنین سوئیس: تمبر یا پول در ارزش تمبر مورد نیاز است. خارجیان: ۱۵ یورو. اگر پستی برگشتی محصور نشود یا کافی نیست، آثار ارسال نخواهد شد، اما برای یک سال نگهداری می شود.

تأیید مشارکت در پایان ژانویه ۲۰۱۸ ارسال خواهد شد. آثار به پایان ماه اوت ۲۰۱۸ بازگردانده خواهند شد.

هیئت داوران شامل هنرمندان، متخصصان کمیک (مربیان و ناشران کالج)، روزنامه نگاران و شخصیت های برجسته هنری است.

کمیته های ۱۴ تا ۱۵ توسط هیئت داوران نامزد شده و در جشنواره نمایش داده می شوند، کسانی که نامزد نشده در پوشه ها نمایش داده می شود.

کمیته های ۱۴ تا ۱۵ کمیته داوران برای این نمایشگاه در جشنواره لوسرن (سوئیس) برگزار می شود. برندگان اعلام خواهند شد و جایزه ها در روز شنبه ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ اهدا خواهد شد.

جایزه

فومتو سه جایزه را در هر رده جایزه می دهد. جایزه ای برای بهترین سناریو وجود خواهد داشت، بدون در نظر گرفتن دسته ها. بازدیدکنندگان جشنواره میتوانند برای انتخاب جایزه مردم رای دهند. برندگان جوایز نقدی به مبلغ ۵۰۰۰ CHF و کالا را به همان ارزش دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، هیئت منصفه برای این نمایشگاه در طول جشنواره Lucerne (سوئیس) ۴۵ تا ۶۰ کمیک معرفی خواهد شد. برندگان اعلام خواهند شد و جایزه ها در روز شنبه ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ اهدا خواهد شد.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام : ۴ ژانویه ۲۰۱۹ ( ۱۴ دی ۹۷)

برای کشب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا