اخبار هنرهای تجسمیاخبار هنری

خانه طراحی دُراج برنده جایزه طلا در هفتمین دوره از رقابت بین المللی Indigo Design Award

خانه طراحی دُراج به مدیریت هنری محمد روستایی و امیرحسین پایدار برنده جایزه طلا در هفتمین دوره از رقابت بین المللی Indigo Design Award در بخش Student با کتگوری Branding در سال 2024 شد.

این رقابت پیشتر در مجله نگاه فرد منتشر شده بود و انجام امور ثبت نام نیز توسط تیم مجله صورت گرفت.

هفتمین دوره جایزه طراحی ایندیگو، ویترینی هیجان انگیز از خلاقیت و نوآوری در حوزه طراحی گرافیک است.
به عنوان یک رقابت جهانی مشهور مستقر در هلند، Indigo به چراغی برای طراحان در سراسر جهان تبدیل شده است.
این رویداد سالانه ذهن‌های خلاق را از همه گوشه‌های جهان جذب می‌کند. یکی از ویژگی های مشخصی که این مسابقه را متمایز می کند، هیئت داوران محترم آن است. متشکل از پیشکسوتان صنعت، رهبران فکری، و افراد برجسته طراحی. چشم‌های باهوش هیئت داوران تضمین می‌کند که فقط استثنایی‌ترین آثار به رسمیت شناخته می‌شوند. در نتیجه، برنده شدن جایزه Indigo دارای وزن و اعتبار فوق العاده ای در جامعه طراحی است.

توضیحات اثر برنده:
نام طرح : مزرعه فست فود بانکلا
الهام:
با توجه به اینکه نام برند( بانکلا ) به معنای مزرعه میباشد، طراحی لوگو و هویت بصری این برند از مواردی مربوط به مزرعه الهام گرفته شده است به گونه ای که در این قصه ما مزرعه ای را شاهد هستیم که در زمین های زراعی آن پیتزا و همبرگر کشت و برداشت میشوند. با استفاده از تصویرسازی هایی از حیواناتی مثل مرغ ها و گوسفندها به طبیعی بودن و کیفیت و سلامت این محصولات اشاره شده است…

خواص ویژگی های منحصر به فرد:
مجموعه  تصویرسازی هایی از پیتزا و همبرگر و سیب زمینی سرخ شده که با تکنیک مداد سیاه بر روی زمینه سفید طراحی شده اند با سبزیجاتی که داخل مزرعه کشت میشوند جایگزین شده اند و این جایگزینی نمادی از سلامت و تازگی مواد غذایی استفاده شده در این محصولات میباشد، همین سبک و ایده در بسته بندی محصولات نیز ادامه دارد و به کمک کاراکتر مترسک از محصولات مزرعه مراقبت میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا