فراخوانفراخوان هنرینقاشی و طراحی

جایزه هنرمند نوظهور Ashurst 2021

جایزه هنرمند نوظهور Ashurst 2021 ، بزرگترین جایزه جهانی که در جستجوی هیجان انگیزترین هنرمندان نوظهور است ، در تمام سنین ، زمینه ها و کشورهایی که اکنون در هفتمین سال خود است ، فراخوان خود را اعلام می کند.

این جایزه برای هنرمندانی که در تمام ژانرها ، سبک ها و زمینه ها کار می کنند باز است. هنرمندانی که قبل از ۲۹ نوامبر ۲۰۲۰ ثبت نام می کنند، می توانند بازخورد کتبی و دقیق درباره درخواست خود را دریافت کنند.

 

شرایط ارسال:

➜ حداکثر ۵ اثر هنری از طرف هر هنرمند امکان شرکت دارد. فقط ۱ عکس از هر اثر باید ارسال شود.
➜ نقاشی، طراحی، چاپ اصلی، عکاسی، مجسمه، آثار هنری تولید شده به صورت دیجیتال و ساخت و سازهای ترکیبی پذیرفته می شود. پرفورمنس آرت پذیرفته نیست.
➜ آنها برای کار آزاد هستند که شامل تصاویر متحرک ، برنامه های تلفن همراه ، اینستالیشن های تعاملی و هنر صدا است.
➜ هر اثر هنری (از جمله اگر از چند قطعه ساخته شده باشد ، مثلاً از نوع دو تایی / سه تایی) نباید بیش از ۲۷۵ سانتی متر در ۲۷۵ سانتی متر باشد (شامل قاب) و نباید بیش از ۵۰ سانتی متر از دیوار باشد. اگر یک مجسمه باشد ، می تواند تا ۲۷۵ سانتی متر در ۲۷۵ سانتی متر در ۲۰۰ سانتی متر باشد. برای هنرهای ویدئویی و صدا، می توانید فایلی با اندازه بیش از ۱۰۰ مگابایت برای مراحل داوری ارسال کنید، اما آنها می توانند از پرونده های بسیار بزرگتر برای نمایش استفاده کنند.
اگر می خواهید یک اثر هنری نیومدیا ارسال کنید، باید عکسی ارائه دهید که کار را به طور دقیق و کامل نشان دهد. برای داوری باید کمتر از ۱۰۰ مگابایت باشد.

معیارهای ارزیابی:

جایزه هنرمند نوظهور آشورست ۲۰۲۱ به هنرمندانی اعطا می شود که پتانسیل قابل توجه ، ایده های جالب ، پیام مربوطه و اجرای ماهرانه را نشان دهند.

نتایج در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

جایزه
➜ ۱۰،۰۰۰ پوند جایزه و نمایشگاه، برای برنده کلی، جایزه انتخاب، جایزه مجسمه سازی، جایزه رسانه جدید با شرکای Rich Mix و جایزه عکاسی با شرکای Genesis Imaging.
➜ ۱۰۰۰ پوند و  کوپن از Cass Art برای ۳ برنده.
➜ نمایشگاه های سه ماهه در لندن ، انگلیس.
➜ نمایش گروهی برای ۲۵ هنرمند برگزیده در آوریل – آگوست ۲۰۲۱٫
➜ همکاری جدید با موسسه هنر Sotheby.

هزینه های ثبت نام:

هزینه ورودی برای اولین بار برای کارهای هنری ۲۰ پوند است ، سپس برای هر اثر هنری اضافی ۱۰ پوند ، حداکثر ۵ اثر هنری می توانید ارسال کنید.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۷ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۲۸ دی ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.artprize.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا