فراخوانفراخوان گرافیکپوستر

جایزه بین المللی پوستر دانشجویی JAGDA

انجمن طراحان گرافیک ژاپن (JAGDA) بار دیگر میزبان مسابقه بین المللی پوستر دانشجویی خود برای سال ۲۰۲۰ است و از مشارکت دانشجویان در سراسر جهان دعوت می کند.

جایزه بین المللی پوستر دانشجویی JAGDA با هدف کشف و معرفی استعدادهای نسل بعدی، با هدف توسعه و گسترش طراحی گرافیکی آغاز شده است. طرح های پوستر که تصاویر و متون را به عنوان بیان آزاد ترکیب می کنند، نیرویی ایجاد می کنند که میتواند قلب مردم را جابجا کنند، این امکان را فراهم می کند تا ارتباط بصری را در سراسر کشورها و مناطق برقرار کند. امید ما این است که یکدیگر را بفهمیم و موضوعات بین المللی را از طریق پوستر به اشتراک بگذاریم. موضوع رقابت های سال ۲۰۲۰ “پول” است.

موارد الزامی برای شرکت در رقابت:

➜ شما باید پوسترهای اندازه B1 (عرض ۷۲۸ میلی متر ، ارتفاع ۱،۰۳۰ میلی متر) تولید شده بین ژوئیه ۲۰۱۹ و ژوئیه ۲۰۲۰ ، فقط با جهت عمودی ارسال کنید. آثار به بیان یک موضوع نیاز دارند و باید شامل شخصیت های نامه ای موضوع باشند. هیچ محدودیتی برای تعداد ورودی ها وجود ندارد ، اما در مورد یک سری آثار ، هر اثر باید بیشتر از سه قطعه باشد. علاوه بر آثار مستقل، تکالیف کلاسی، پروژه های فارغ التحصیلی و آثار ارسالی برای جوایز دیگر نیز پذیرفته می شود.

آثار برنده در ۷ اکتبر ۲۰۲۰ اعلام می شود.

دریافت کنندگان جایزه بزرگ و طلا از ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ به مراسم جوایز دعوت می شوند و آثار برنده جایزه آنها در کتاب سالانه “طراحی گرافیک در ژاپن ۲۰۲۱” منتشر می شود. کلیه آثار برگزیده از ۲۵ نوامبر – ۶ دسامبر ۲۰۲۰ در مرکز ملی هنر ، توکیو به نمایش گذاشته می شود و در یک فروشگاه منتشر می شود.

هزینه های ثبت نام:

هزینه ورودی ۱۰۰۰ ین برای هر اثر است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ جولای ۲۰۲۰ ( ۱۰ مرداد ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://jagda-gakusei.jp/en

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا